Королева снігів та туманів

Знаєш, я пекуча, наче крига,
Знаєш, я таємна, наче книга.
Я тобі чужа і я веду війну.
Права там немає, де живу я,
Як мисливець здобич я полюю,
Ти мені для чог - я не збагну.

Може я візьму і не поверну,
Може закохаюсь і, напевно,
Я тобі не друг та і не ворог я.
Сила у кохання більша волі,
Воля - це єдина моя зброя.
Не віддам нікому зброю і своє ім'я.

А я - дівчина-воля
За собою долю кличу свою,
А я - дівчина-воїн,
Я не знаю болю, навіть жалю.
А я неба водою вмию вроду мою,
Тугу мою.
А я - дівчина-зброя,
Си не бою ні снігів, ні вогню.

Стелиться дорога, гей-я в далечінь.
Де моя тривога, не питай, най.
Я дівчина-воїн, серце моє
У північних горах, на вершинах їх, знай!

(С) Руслана, слова - Юля Міщенко, Олександр Ксенофонтов










Ідея, стиль, модель: Дарина
Прикраси: Ithuriell
Фото: Life like inspiration

Jean

Немає коментарів:

Дописати коментар